Στο πλαίσιο της ανάγκης λήψης των απαραίτητων μέτρων, για την διασφάλιση της σωματικής ακεραιότητας των αθλητών και για την πρόληψη και αποφυγή ατυχημάτων των λουομένων κατά τη διάρκεια των αγώνων κολύμβησης, με τίτλο ‘’11th XTERRA Open Water Swimming Challenge”, από τη Λιμενική Αρχή Σαρωνικού αποφασίστηκε:
- Η απαγόρευση λήψης θαλάσσιου λουτρού την Κυριακή 13-10-2024 στη θαλάσσια περιοχή που εσωκλείεται από τις κάτωθι συντεταγμένες (Παγκόσμιο Γεωδαιτικό Σύστημα WGS ’84) και προς την ακτή για το χρονικό διάστημα από ώρα 10:00 π.μ. έως ώρα 14:00 :
-
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.849796° και Γεωγραφικό Μήκος 23.749542°
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.848270° και Γεωγραφικό Μήκος 23.748220°
-
iii Γεωγραφικό Πλάτος 37.847270° και Γεωγραφικό Μήκος 23.749100°
-
-
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.845250° και Γεωγραφικό Μήκος 23.749100°
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.834670° και Γεωγραφικό Μήκος 23.746570°
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.834260° και Γεωγραφικό Μήκος 23.743950°
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.835510° και Γεωγραφικό Μήκος 23.741630°
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.845680° και Γεωγραφικό Μήκος 23.734380°
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.848430° και Γεωγραφικό Μήκος 23.741120°
- Γεωγραφικό Πλάτος 37.848870° και Γεωγραφικό Μήκος 23.745880°
-
- Η απαγόρευση αγκυροβολίας πλοίων, ανεξαρτήτως Σημαίας, όπως η έννοια αυτών ορίζεται στις διατάξεις του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του Ν.Δ. 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (Α’ 261), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, πόντισης πάσης φύσεως αγκυροβολίων-σημείων πρόσδεσης, πρόσδεσης από σταθερά ή μη σημεία της ακτογραμμής, στη θαλάσσια περιοχή που εσωκλείεται από τις ανωτέρω συντεταγμένες και εμφαίνεται στο επισυναπτόμενο Παράτημα Α΄.
- Η απαγόρευση διέλευσης, πλοίων, ταχυπλόων, λεμβών, αλιευτικών και οποιοδήποτε άλλου τύπου σκάφους προς αποφυγή ατυχημάτων σε απόσταση τριακοσίων (300) τουλάχιστον μέτρων, από τη θαλάσσια περιοχή που εσωκλείεται από τις ανωτέρω συντεταγμένες και εμφαίνεται στο επισυναπτόμενο Παράτημα Α΄, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ασφαλής διενέργεια των αγώνων.
- Οι παραβάτες της παρούσας, ανεξαρτήτως από τις τυχόν συντρέχουσες αστικές, ποινικές και πειθαρχικές ευθύνες κατά την ισχύουσα νομοθεσία, υπόκεινται και στις κυρώσεις του άρθρου 157 του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου, που κυρώθηκε με το άρθρο μόνον του Ν.Δ. 187/1973 «Περί Κώδικος Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου» (Α’ 261) και ισχύει.