Ποιές γραμμές της ΕΛ.ΑΣ λειτουργούν σε 24ωρη βάση για παράπονα και καταγγελίες πολιτών

Ποιές γραμμές της ΕΛ.ΑΣ λειτουργούν σε 24ωρη βάση για παράπονα και καταγγελίες πολιτών

Οι παρακάτω τριψήφιοι και τετραψήφιοι αριθμοί αντιστοιχούν σε τηλεφωνικές γραμμές που λειτουργούν σε 24ωρη βάση και στις οποίες οι πολίτες μπορούν να απευθύνονται για πληροφορίες, παράπονα και καταγγελίες:

100: Τηλεφωνική επικοινωνία για άμεση αστυνομική επέμβαση σε κάθε νομό της χώρας.
Κάθε πολίτης μπορεί να επικοινωνεί με την άμεση Δράση στέλνοντας δωρεάν μήνυμα (SMS) στο 100.

109: Τηλεφωνική επικοινωνία με τις Υπηρεσίες Δίωξης Ναρκωτικών Αττικής, Θεσσαλονίκης και Πάτρας, για καταγγελίες σχετικές με ναρκωτικά.

1156: Παροχή πληροφοριών για εξαφανισθέντες ανήλικους.

11188: Επικοινωνία με τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

 

1571: Τηλεφωνική επικοινωνία στην ελληνική, αγγλική, γαλλική και γερμανική γλώσσα για την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ημεδαποί και αλλοδαποί τουρίστες.

10414 και 1014: Επικοινωνία με την Δ.Α.Ε.Ε.Β. (Αντιτρομοκρατική) για παροχή πληροφοριών για θέματα τρομοκρατίας. Διασφαλίζεται απόλυτα το απόρρητο της επικοινωνίας, καθώς και η ανωνυμία του ατόμου που τηλεφωνεί (δεν είναι δυνατή η αναγνώριση κλήσης).

1033: Δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με όλες τις Αστυνομικές υπηρεσίες της Αττικής και δυνατότητα σύνδεσης με το Τηλεφωνικό Κέντρο (100) όλων των Νομών της χώρας.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθύνεστε και στην πλησιέστερη Αστυνομική Αρχή.

Σχετικά Άρθρα