Πότε & πώς καλώ το 112

Πότε & πώς καλώ το 112

Το Νούμερο σου στην  Έκτακτη Ανάγκη

Όταν ένας πολίτης βρίσκεται σε ανάγκη ή κίνδυνο και χρειάζεται άμεση βοήθεια στην Ελλάδα ή την Ε.Ε., μπορεί να επικοινωνήσει με το 112 χωρίς χρέωση. Με την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, η παροχή βοήθειας είναι ευκολότερη, καθώς ενημερώνονται ταυτόχρονα όλοι οι φορείς που χρειάζεται να εμπλακούν και δύναται να εντοπιστεί η θέση του πολίτη.

Πρόκειται για το εισερχόμενο σκέλος της Υπηρεσίας Επικοινωνιών Έκτακτης Ανάγκης, καθώς αναφέρεται στις εισερχόμενες κλήσεις από τους πολίτες.

Πότε καλώ

 

Ο πολίτης καλεί το 112 όταν βρίσκεται σε έκτακτη ανάγκη και χρειάζεται άμεση βοήθεια από:

  • την Ελληνική Αστυνομία
  • τo Πυροσβεστικό Σώμα
  • το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας – ΕΚΑΒ
  • το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή
  • την Εθνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056
  • την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τα Εξαφανισμένα Παιδιά 116000
  • την Ευρωπαϊκή Γραμμή για τη διαχείριση έκτακτων σοβαρών περιστατικών παιδιών και εφήβων που αφορούν σε φαινόμενα βίας 116111

❗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Δεν καλώ άσκοπα το 112! Μπορεί εκείνη την ώρα να παρεμποδίζω την παροχή άμεσης βοήθειας σε κάποιον που τη χρειάζεται επειγόντως.

Πώς καλώ

Η επικοινωνία προς το 112 μπορεί να γίνει:

  • από σταθερό τηλέφωνο
  • από κινητό τηλέφωνο, ακόμα και
    • χωρίς κάρτα SIM
    • από κλειδωμένη συσκευή, από την αρχική οθόνη ενεργοποίησης
  • από δημόσιους τηλεφωνικούς θαλάμους, ακόμα και χωρίς τηλεκάρτα
  • με γραπτό μήνυμα (SMS) ή μήνυμα πολυμέσων (MMS)
  • με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στη διεύθυνση contact@112.gov.gr
  • με χρήση της εφαρμογής «gov.gr» για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα, η οποία είναι διαθέσιμη δωρεάν στα app stores
Κατεβάστε την εφαρμογή του gov.gr

Σχετικά Άρθρα