Μια από τις νέες τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι ο περιορισμός των υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των αυτοκινήτων. Η ιδέα να δημιουργηθούν αυτοκίνητα που ουσιαστικά είναι «παλάτια» πάνω σε τέσσερις ρόδες και ζυγίζουν 2.500 κιλά, αντιμετωπίζει την ανάγκη για εξορθολογισμό όλων των πόρων και των δυνατοτήτων.
Η Citroen, αποκάλυψε το πρωτότυπο μοντέλο Oli, που δείχνει πως μπορούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν τους πόρους και τα υλικά χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα και στην ευελιξία.
Νέες τεχνικές εφαρμοστήκαν σε πολλά τμήματα του αυτοκινήτου. Τα καθίσματα, για παράδειγμα, είναι απλά κατασκευασμένα και χρησιμοποιούν 80% λιγότερα μέρη από ένα παραδοσιακό κάθισμα. Είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά και τα σχέδια της πλάτης με πλέγμα ενισχύουν το φυσικό φως στο εσωτερικό του οχήματος. Μπορούν επίσης να αναβαθμιστούν ή να εξατομικευτούν εύκολα για να ταιριάζουν στο γούστο των οδηγών.
Το επίπεδο καπό, η οροφή και τα πίσω πάνελ, είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο κυματοειδές χαρτόνι. Είναι επικαλυμμένα με ρητίνη πολυουρεθάνης Elastoflex.
Τα πάνελ είναι πολύ άκαμπτα, ελαφριά και ισχυρά, τόσο δυνατά που ένας ενήλικας μπορεί να σταθεί πάνω τους. Το βάρος τους όμως μειώθηκε κατά 50% σε σύγκριση με μια ισοδύναμη κατασκευή οροφής από χάλυβα.
Τα λιγότερα σε ποσότητα υλικά που στη πλειοψηφία τους είναι ελαφρά, επηρεάζουν θετικά την αυτονομία του αμιγούς ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης. Ανακοινώθηκε ότι η μπαταρία των 40 kWh, μπορεί να δώσει τη δυνατότητα στο ελαφρύ αυτοκίνητο να διανύσει έως και 400 χλμ. Τελική ταχύτητα 110 χλμ./ώρα. Η φόρτιση με ταχυφορτιστή από 20% έως 80% διαρκεί μόλις 23 λεπτά.
Το συμπαγές SUV έχει μήκος 4,2 μ., ύψος 1,65 μ. και πλάτος 1,9 μ.