Με τα περιστατικά απάτης να πολλαπλασιάζονται η ενημέρωση για τα θέματα ασφάλειας είναι απαραίτητη. Ένα από τα θέματα που παρουσιάζονται την τελευταία περίοδο αποτελεί το Phishing. Η πρακτική του Phishing (ηλεκτρονικό ψάρεμα στοιχείων) χρησιμοποιεί τα emails ή sms ως μέσα για την υποκλοπή των προσωπικών δεδομένων του ατόμου. Τα μηνύματα αυτά περιέχουν παραπλανητικό περιεχόμενο και οι αποστολείς τους υποδύονται την ταυτότητα ενός νόμιμου οργανισμού/εταιρείας/Τράπεζας. Στόχο έχουν να αποσπάσουν απόρρητα προσωπικά και οικονομικά δεδομένα όπως, όνομα χρήστη ηλεκτρονικής τραπεζικής, κωδικούς πρόσβασης, στοιχεία χρεωστικών/πιστωτικών καρτών κοκ.
Στη συνέχεια, τα δεδομένα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πραγματοποίηση μη εξουσιοδοτημένων οικονομικών συναλλαγών με αποτέλεσμα την πρόκληση οικονομικής ζημίας. Η πλειοψηφία των Phishing μηνυμάτων επικαλείται είτε κάποιο πρόβλημα στον λογαριασμό σας, είτε απαιτεί την επιβεβαίωσή σας για εκτέλεση συναλλαγής, (η οποία δεν έχει λάβει επίσημη εντολή από εσάς), είτε ενέργεια αναβάθμισης υπηρεσίας, είτε επιβεβαίωση προσωπικών δεδομένων.