Ήταν 13 Μαΐου του 1921, όταν ο Πειραιώτης Δημήτριος Καμπέρος πραγματοποίησε την πρώτη πτήση με πολεμικό αεροπλάνο.
Ο Δημήτριος Καμπέρος γενήθηκε το 1883 στον Πειραιά και ήταν αξιωματικός του Πυροβολικού, και από τους πρωτοπόρους της Πολεμικής Αεροπορίας. Ήταν μάλιστα ένας από τους έξι Έλληνες αξιωματικούς που εστάλησαν στην Γαλλία το 1911 για αεροπορική εκπαίδευση στο κέντο του Henri Farman. Τότε αγοράσθηκαν τέσσερα βενζινοκίνητα διπλάνα, που αποτέλεσαν τη βάση ίδρυσης της Ελληνικής πολεμικής αεροπορίας.
Στις 13 Μαΐου 1912 πραγματοποίησε την πρώτη πτήση με στρατιωτικό αεροπλάνο στην Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια άσκησης, ο Καμπέρος, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το αεροσκάφος το οποίο είχε μείνει ακυβέρνητο λόγω βλάβης. Το εγκατέλειψε χωρίς αλεξίπτωτο λίγο πριν αυτό συντριβεί στα χωράφια.
Ο Πειραιώτης αεροπόρος μετέτρεψε το πρώτο στρατιωτικό αεροπλάνο σε υδροπλάνο το 1912, καταρρίπτοντας το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στη διαδρομή Ύδρα-Φάληρο (σ.σ. το εκόρ ταχύτητας στην διαδρομή, από την πατρίδα καταγωγής του την Ύδρα προς το Νέο Φάληρο, άγγιξε τα 110 χλμ/ώρα! Η επίδοση έμεινε στην Ελλάδα, για χρονικό διάστημα περίπου δύο μηνών). Στον Α’ Βαλκανικό Πόλεμο, ο Δημήτρης Καμπέρος εκτελούσε αναγνωριστικές πτήσεις πάνω από τον εχθρό, ρίχνοντας βόμβες χειρός μετατρέποντάς το σε βομβαρδιστικό.
Αρκετές ήταν και οι φορές που έκανε προσγείωση ανάμεσα σε πλήθος κόσμου στην παραλία στο Ακταίον από όπου για την τόλμη του πήρε και το όνομα Τρελοκαμπέρος.
Ο Δημήτρης Καμπέρος, πέθανε το 1942 από εισπνοή φωταερίου, που χρησιμοποιούσε για θέρμανση. Στο Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας στο Τατόι, μεταξύ των άλλων εκθεμάτων, τιμάται περίλαμπρα, η μνήμη του.