1- Σε κάποιον άγνωστο που σας ενοχλεί ή σας απειλεί τηλεφωνικά μην απαντάτε και μάλιστα επιθετικά. Αυτό που επιζητεί για να συνεχίσει είναι η έντονη αντίδρασή σας.
2- Μπορείτε να αφήνετε το ακουστικό ανοιχτό . Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο ενοχλητικός φαρσέρ θα αποθαρρυνθεί και θα κλείσει το τηλέφωνο.
3- Χρησιμοποιείστε αυτόματο τηλεφωνητή και αφήστε να καταγραφεί το μήνυμα. Επίσης, στον αυτόματο τηλεφωνητή μπορείτε να εγγράψετε μήνυμα δικό σας ότι όλες οι κλήσεις καταγράφονται σε ειδική υπηρεσία της αστυνομίας ή σε ιδιωτική υπηρεσία φύλαξης (security).
4- Κατά τη διάρκεια της νύχτας για να μη σας ενοχλούν χαμηλώνετε τον ήχο του κουδουνίσματος ή βγάλτε το τηλέφωνο από την πρίζα.
5- Μην απαντάτε ποτέ σε προσωπικές ερωτήσεις (όνομα, διεύθυνση, κ.λπ.) που σας κάνουν άγνωστοι, ακόμη κι αν συστήνονται ως εμπορικοί αντιπρόσωποι, υπάλληλοι της τράπεζας με την οποία συνεργάζεστε κ.λ.π.
6- Αν οι ενοχλήσεις συνεχίζονται, χρησιμοποιείστε την αναγνώριση κλήσεων (εφόσον δεν σας τηλεφωνούν από απόκρυψη) και επιπλέον, ενημερώστε την τηλεφωνική εταιρεία με την οποία είστε συμβεβλημένοι και την αστυνομία, προκειμένου να σας πληροφορήσουν ποια μέτρα μπορείτε να λάβετε.
7- Όταν βρίσκονται στο σπίτι μικρά παιδιά ή υπερήλικες, καλό είναι να ενεργοποιείτε την εκτροπή κλήσεων, ώστε να μη δοθούν από τα άτομα αυτά πληροφορίες για σας και τους δικούς σας.
8- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με άτομα που σας συστήνονται ως τεχνικοί της εταιρείας του κινητού σας τηλεφώνου και σας ζητούν, για δήθεν έλεγχο της συσκευής σας, να πατήσετε το πλήκτρο με τη δίεση (#), τους αριθμούς 90 ή 09, δίεση (#) και έπειτα κάποιον άλλον αριθμό.
9- Να κλείσετε αμέσως το τηλέφωνό σας, διότι αν συμμορφωθείτε με αυτές τις οδηγίες, μπορεί ο άγνωστος να αποκτήσει πρόσβαση στην κάρτα σας SIM και να τηλεφωνεί χρεώνοντας τον δικό σας λογαριασμό