Νέες σχολικές υποδομές στους Δήμους Μαρκοπούλου – Μεσογαίας και Κυθήρων

Νέες σχολικές υποδομές στους Δήμους Μαρκοπούλου – Μεσογαίας και Κυθήρων

Δρομολογήθηκε η χρηματοδότηση των μελετών για την κατασκευή νέων σχολικών υποδομών στο Πόρτο Ράφτη και στα Κύθηρα,  προϋπολογισμού 653.000 ευρώ, μέσω του ΠΕΠ «Αττική» 2014-2020, με την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων από τον διευθύνοντα σύμβουλο της «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» Θ. Γιάνναρη και τους εκπροσώπους των αναδόχων στα γραφεία της ΚΤΥΠ Α.Ε, παρουσία του περιφερειάρχη Αττικής Γιώργου Πατούλη.

Επίσης, παρίσταντο ο δήμαρχος Μαρκοπούλου-Μεσογαίας Κ. Αλλαγιάννης, ο εκπρόσωπος του δημάρχου Κυθήρων Ευστ. Χαρχαλάκη και προϊστάμενος των τεχνικών υπηρεσιών Κ. Στάθης, ο προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Δ. Δρόσης, ο πρόεδρος των ΚτΥπ Α.Ε. Τ. Κατσίπος, η  αντιδήμαρχος Μαρκοπούλου-Μεσογαίας Μένη Βαμποράκη και υπηρεσιακά στελέχη.

Ειδικότερα οι δύο συμβάσεις αφορούν στην εκπόνηση μελετών και την έκδοση οικοδομικής άδειας α) για την προσθήκη αιθουσών διδασκαλίας στο Γυμνάσιο – Λύκειο Κυθήρων, προϋπολογισμου 202.320 Euro.  β) για το 2ο 9θεσιο Δημοτικό Σχολείο Πόρτο Ράφτη, προϋπολογισμού 451.235 Euro.

Κατά την τελετή των υπογραφών τα στελέχη της ΚΤΥΠ Α.Ε. εξήραν την «εποικοδομητική και γόνιμη» συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής και προσωπικά με τον Περιφερειάρχη, ο οποίος με την σειρά του εξέφρασε τη σταθερή βούληση του για την προτεραιότητα δημιουργίας σύγχρονων και ασφαλών σχολικών υποδομών σε όλη την Αττική. Επιπλέον αναφέρθηκε στην άριστη συνεργασία με τα στελέχη της ΚΤΥΠ Α.Ε.  Ιδιαίτερα ευχαρίστησε τον προϊστάμενο της Διαχειριστικής Αρχής Δ. Δρόση καθώς και  όλα τα αρμόδια στελέχη της Περιφέρειας και των Δήμων.

«Προτεραιότητα της Διοίκησής μας είναι η δημιουργία σύγχρονων εκπαιδευτικών υποδομών για τους μαθητές, όχι μόνο ως ενίσχυση της δυναμικότητας του σχολικού κτηριακού αποθέματος, αλλά και ως επένδυση στις νέες γενιές, για ένα καλύτερο μέλλον. Τα παιδιά μας αξίζουν να έχουν ασφαλή και φιλόξενα σχολεία όπως οι συμμαθητές τους σε όλη τη Ε.Ε.. Νέα σχολεία σημαίνει ενίσχυση των δεξιοτήτων των παιδιών και επένδυση για το μέλλον. Συνεργαζόμαστε συνέχεια με τους Δήμους και τα στελέχη της ΚτΥπ Α.Ε., για τα παιδιά μας που αποτελούν την ελπίδα του τόπου μας. Στόχος μας είναι να συνεχιστεί με τους ίδιους και με γρηγορότερους ρυθμούς στη νέα Προγραμματική Περίοδο 2021-2027, έτσι ώστε η Αττική μας να διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές και εξοπλισμό σε όλα τα στάδια εκπαίδευσης, ξεκινώντας από την Προσχολική και συνεχίζοντας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο Γ. Πατούλης.

 

Επισημαίνεται ότι μέχρι σήμερα έχουν ενταχθεί στο ΠΕΠ Αττικής 2014-2020, συνολικά  23 Πράξεις Μελετών Ωρίμανσης Νέων Σχολικών Μονάδων, Συνολικού Προϋπολογισμού 6 εκ. Euro περίπου. Οι παραπάνω Πράξεις εντάσσονται στο πλαίσιο χρηματοδότησης ενεργειών ωρίμανσης μελετών από την ΚτΥπ Α.Ε., με στόχο να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς η διαδικασία δρομολόγησης αναπτυξιακών έργων στη νέα Π.Π. 2021 – 2027.

Ο κ. Πατούλης ανέφερε επίσης ότι στο νέο ΕΣΠΑ 2021 – 2027 έχουν προβλεφθεί επιπλέον δράσεις για:

  • την ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών μονάδων,
  • τη βελτίωση προσβασιμότητας σε σχολικές υποδομές,
  • σύγχρονο εξοπλισμό εκπαίδευσης.

Από την πλευρά του ο  Θ. Γιάνναρης  με αφορμή την υπογραφή των νέων μελετών για την κατασκευή σχολικών μονάδων, αναφέρθηκε στην άριστη συνεργασία με την περιφέρεια σημειώνοντας ” Καθήκον της «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» και μέγιστη προτεραιότητα είναι η συμβολή, με όλες της τις δυνάμεις, στην αναβάθμιση των υποδομών παιδείας και βελτίωσης της παρεχόμενης εκπαίδευσης προς όφελος της νέας γενιάς που είναι το μέλλον μας».

Αντίστοιχα ο πρόεδρος Τ. Κατσίπος  αναφερόμενος στην πολύ καλή συνεργασία που υπάρχει με την Περιφέρεια και τη Διαχειριστική Αρχή της επισήμανε ότι τώρα αξιοποιούνται στο έπακρο τα χρηματοδοτικά εργαλεία της Περιφέρειας, τονίζοντας πως ιστορικά δεν έχει ξανά υλοποιηθεί παρόμοιας έκτασης πρόγραμμα σχολικών υποδομών.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος  Κ. Αλαγιάννης υπογράμμισε: «Οι μαθητές και το διδακτικό προσωπικό θα απολαμβάνουν σύντομα ένα ολοκαίνουργιο και απόλυτα κατάλληλο 9θέσιο Δημοτικό Σχολείο, δυναμικότητας 225 μαθητών, κλείνοντας οριστικά μια ολόκληρη 20ετία, όπου ήταν αναγκασμένοι να λειτουργήσουν σε ένα ενοικιαζόμενο κτίριο, δεδομένης ακαταλληλότητας».

Related Articles