Ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές κάνουν λόγο για αγορές τους σε ηλεκτρονικά καταστήματα που λειτουργούν υπό την «ομπρέλα» του skroutz που δεν ολοκληρώθηκαν και που μολονότι οι ίδιοι προχώρησαν στην παραγγελία και την πληρωμή προϊόντων με κάρτα, αυτά δεν έφτασαν ποτέ.
Τις τελευταίες ημέρες, δε, η φράση «Cancel_Skroutz» χρησιμοποιείται κατά κόρον, ενώ το όλο θέμα έχει αναδειχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα trend στο Twitter, δίνοντας βήμα στους χρήστες του κοινωνικού μέσου να ανοίξουν «εστία» παραπόνων, παρουσιάζοντας τη δίκη τους ιστορία για το πώς έπεσαν θύματα εξαπάτησης.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση ενός νεαρού ο οποίος σε βίντεο στο TikTok με τίτλο SKROUTZ SCAM προχώρησε σε καταγγελία για την περιπέτεια με την οποία ήρθε αντιμέτωπος όταν παρήγγειλε μία τηλεόραση από την επιχείρηση «365shop» με την οποία η πλατφόρμα Skroutz είχε επί σειρά ετών στρατηγική συνεργασία.«Μπήκα στο Skroutz, βρήκα μία τηλεόραση σε πολύ καλή τιμή. Μπήκα στο πρώτο κατάστημα που είχε το οποίο συνεργάζεται με το Skroutz από το 2019 και είχε καλές κριτικές σχετικά. Είχε μόνο μία αρνητική», περιέγραψε αρχικά. «Αφού, λέω, συνεργάζεται με το Skroutz τόσα χρόνια, είναι αξιόπιστο», συνεχίζει ο νεαρός. Ο νεαρός αποκάλυψε ότι η αγορά έγινε από το site 365shop.gr και σημείωσε ότι πριν προχωρήσει στην αγορά μίλησε τηλεφωνικά με εκπρόσωπο του site.
Καθώς οι μέρες περνούσαν και η παραγγελία δεν παραδινόταν, ο νεαρός υποστηρίζει ότι προσπάθησε να επικοινωνήσει με την συγκεκριμένη εταιρεία, δεν έπαιρνε ωστόσο καμία απάντηση. «Επικοινώνησα με το Skroutz, έκανα μία αρνητική αξιολόγηση, έπειτα μου έστειλαν ένα μέιλ, μου απάντησαν ότι η παραγγελία έχει παραδοθεί στον κούριερ και θα με ενημερώσουν με αριθμό voucher», είπε ο νεαρός. Σύμφωνα με τον ίδιο όμως, την επόμενη μέρα παρατήρησε ότι είχαν κατέβει το site και η σελίδα στο Facebook της εταιρείας 365shop.gr. Σύμφωνα με τον νεαρό, το ίδιο πρόβλημα με εκείνο αντιμετώπισαν άλλα 40-45 άτομα. Όλοι, όπως αναφέρει, επικοινώνησαν με το Skroutz και έλαβαν «την ίδια αυτοματοποιημένη απάντηση» που έλεγε ότι «δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι με λίγα λόγια» και τους παρότρυνε να προχωρήσουν σε μήνυση. «Όλοι μας μπήκαμε σε αυτό το site και κάναμε παραγγελία μόνο και μόνο επειδή ήταν στο Skroutz. Οπότε από εδώ και πέρα το Skroutz για εμένα έχει φάει “χ”», σημειώνει καταλήγοντας ο νεαρός και παροτρύνει τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στις αγορές τους και να προχωρούν σε αυτές μόνο με αντικαταβολή.
Και αυτό ήταν μόνο η αρχή, αφού ολοένα και περισσότεροι χρήστες του κοινωνικού δικτύου εκφράζουν τα παράπονά τους τόσο για το 365shop.gr όσο και την πολιτική που ακολουθεί το ίδιο το Skroutz.
#cancel_skroutz #365shoping Το 365shop το οποιο συνεργαζοταν χρονια με το skroutz κατακρατουσε παραγγελιες μηνων και πλεον οι υπευθηνοι εξαφανιστηκαν. Παρολο που φαινετε να ειχαν γινει αρνητικες κριτικες το skroutz ποτε δεν τις δημοσιευσε δινοντας χρονο στους απατεωνες…
— Dr Jonas Salk (@Jonas_Salk_) April 8, 2022
#365shop #cancel_skroutz Αγοραζεις και κανεις τον σταυρο σου
— Louis George XVI (@geon565) April 9, 2022
Από την πλευρά της η Skroutz προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με το ζήτημα.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Skroutz
«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».