Ενημέρωση για περιστατικό εξαπάτησης με επίκληση σε υπηρεσίες του Δήμου Χερσονήσου

Ενημέρωση για περιστατικό εξαπάτησης με επίκληση σε υπηρεσίες του Δήμου Χερσονήσου

Με αφορμή περιστατικό εξαπάτησης δημότη του Δήμου Χερσονήσου, ο οποίος ενημερώθηκε τηλεφωνικά από άγνωστο επιτήδειο πως είναι υπάλληλος του Δήμου και των Κοινωνικών Υπηρεσιών – Κέντρου Κοινότητας, προκειμένου να παραδώσει προσωπικούς κωδικούς τράπεζας, σας γνωρίζουμε τα εξής:

1.  Ο Δήμος Χερσονήσου, οι Κοινωνικές Υπηρεσίες – Κέντρο Κοινότητας, ουδέποτε έχουν ζητήσει προσωπικούς κωδικούς τράπεζας και ούτε προβλέπεται να ζητήσουν στο μέλλον, σύμφωνα με το νόμο.

2. Η εξυπηρέτηση των δικαιούχων Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης γίνεται αποκλειστικά με φυσική παρουσία του ενήλικα δικαιούχου και υποχρεωτική υπογραφή του εντύπου συναίνεσης ΚΕΑ.

3.   Διαδικασία με φυσική παρουσία του ενήλικα δικαιούχου απαιτείται και για την ανανέωση της κάρτας ΚΕΑ.

4.  Μοναδική υποχρέωση των δικαιούχων Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης προς το Δήμο, είναι η υποβολή του ΙΒΑΝ τράπεζας που επιθυμούν, χωρίς κανέναν πρόσθετο προσωπικό κωδικό, προκειμένου να γίνει η καταβολή των χρημάτων στο συγκεκριμένο λογαριασμό.

 

5.   Ο Δήμος και οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δήμου δεν είχαν και δεν έχουν καμία εμπλοκή στην καταβολή χρηματικών ποσών ή προπληρωμένων καρτών προϊόντων, καθώς αποκλειστικά υπεύθυνα γι’ αυτή τη διαδικασία, είναι τα τραπεζικά ιδρύματα.

Προτρέπουμε τους δημότες μας να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί και προσεκτικοί.

Related Articles