Το νέο TRK702 είναι γεγονός και, αρκετά απρόσμενο. Υπάρχουν δύο αιτίες γι’ αυτό: αφενός η ύπαρξη του TRK800 στην ευρωπαϊκή αγορά, αφετέρου το γεγονός πως φορά έναν κινητήρα πιθανότατα δανεισμένο από ανταγωνίστρια της Κίνας .
Το νέο TRK702 βασίζεται σχεδιαστικά στην οικεία εικόνα των 502, επανασχεδιασμένη στη λογική του εκσυγχρονισμού δίχως να χαθεί η γνώριμη ταυτότητα που έχει χτίσει τα τελευταία χρόνια το παγκόσμιο best seller TRK502/X.
Στην ουσία το νέο 702 βασίζεται στη σχεδίαση του 800, με μερικές πινελιές που το διαφοροποιούν σε σημεία όπως η εξάτμιση και η ουρά.
Ο κινητήρας του περιγράφεται ως δικύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 693 cc, δηλαδή λίγο μικρότερη από τα 754 του κινητήρα που συναντάμε σε όλα τα ανάλογα μοντέλα της Benelli – TRK800, Leoncino 800, 752S.
Η απόδοσή του κορυφώνεται με 75 hp στις 8,500 rpm και 7 kgm στις 6,250 rpm, για υγρό βάρος 220 κιλών – που γίνονται 238 με την προσθήκη των εργοστασιακών αλουμινένιων βαλιτσών και των βάσεών τους.
Τα ηλεκτρονικά του δεν αναλύονται ακόμη διεξοδικά, ωστόσο το πιθανότερο είναι πως εξοπλίζεται με τα βασικά βοηθήματα ασφαλείας (ABS, TC), ενώ διαθέτει αισθητήρες πίεσης ελαστικών, θερμαινόμενα γκριπ και σέλα – ενδεχομένως στον βασικό εξοπλισμό, όπως αφήνεται να εννοηθεί – και διπλή παροχή φόρτισης με θύρες USB (απλή και C).
Κάτω από τον προβολέα διακρίνεται επίσης μια κάμερα που περιγράφεται μόνο ως “HD καταγραφικό οδήγησης”.
Πηγή: benelli.com